(FR) Les cookies fonctionnels sont essentiels pour le fonctionnement du site internet et ne peuvent être désactivés. Pour améliorer votre expérience, d'autres cookies sont utilisés. Vous pouvez choisir de les désactiver. Ils restent modifiables à tout moment via cette fenêtre.
(EN) Functional cookies are essential for the operation of the website and cannot be deactivated. To improve your experience, other cookies are used. You can choose to turn them off. They can be modified at any time via this window.
(NL) Functionele cookies zijn essentieel voor de werking van de website en kunnen niet worden gedeactiveerd. Om uw ervaring te verbeteren, worden andere cookies gebruikt. U kunt ervoor kiezen om ze uit te schakelen. Ze kunnen op elk moment worden gewijzigd via dit venster.
We verwelkomen Sabine Boël graag in een nieuwe centrale rol bij Exquando, Customer Success Manager.
Sabine kwam in 2012 bij Exquando als Senior Consultant, waar ze onmiddellijk haar kennis en knowhow ten dienste stelde van onze klanten en bestaande teams. Met enkele jaren ervaring in Project Management, Change Management en People Management, was zij verantwoordelijk voor een documentcontrole ploeg voor de engineeringafdeling van GSK-vaccines. Vervolgens heeft ze bijgedragen aan de ontwikkeling van een data governance-programma voor Elia.
Zeer sociaal, Sabine hecht veel waarde aan menselijke contacten. Haar kinderen, haar familie en haar vrienden nemen een fundamentele plaats in haar leven. Sabine brengt haar vrije tijd door met lezen en koken (soms op hetzelfde moment), sleutelen, filosoferen, delen met anderen en bijdragen aan een duurzame samenleving die het milieu respecteert.
We zijn ervan overtuigd dat haar expertise op het gebied van document- en databeheer, gecombineerd met een luisterend oor en een goede analyse van de behoeften van onze klanten, haar in staat zullen stellen het succes van de Exquando missies te verzekeren. Dit garandeert tevreden klanten en toegewijde consultants.
We wensen haar veel succes in haar nieuwe rol!