Implementatie van een systeem voor documentenbeheer voor een verzekeringsmaatschappij

Voor Precura

Behoeften:

  • Documentenbeheer optimaliseren, zodat iedereen binnen twee minuten de nodige documenten kan terugvinden

Aangereikte oplossingen:

  • Definitie van een taxonomie
  • Beschrijving en aanpassing van de documentenstromen
  • Ondersteuning bij het selecteren, configureren en parametriseren van Microsoft SharePoint
  • Implementatie van een dematerialisatieketen met behulp van Kofax
  • Hergroepering, indexering en migratie van documenten in SharePoint
  • Formulering van een beleid voor documentgovernance
  • Veranderingsmanagement

Gebruikt systeem:

SharePoint van Microsoft

Voordeel:

  • Goed beheerde documenten die in minder dan twee minuten kunnen worden teruggevonden
LinkedIn Facebook

We do not collect personal data via this website. Every data provided to us through the contact forms of this website is used to facilitate routine contact and operational work.
Data is held securely and is subject to access controls.
For any question related to our Data Protection Policies and process, please contact us at